W dzisiejszych czasach liczy się pomysłowa reklama. Tylko taka zwróci na siebie uwagę i sprawi, że o danej marce będzie głośno. Czyli przyniesie zamierzony efekt.
Czasem można spotkać się z naprawdę ciekawymi pomysłami i rozwiązaniami, które bawią i cieszą oko. Bo maraton pół godzinny na Polsacie wcale do mnie nie przemawia.
Czasem można spotkać się z naprawdę ciekawymi pomysłami i rozwiązaniami, które bawią i cieszą oko. Bo maraton pół godzinny na Polsacie wcale do mnie nie przemawia.
Bardzo mi się podobają wszystkie reklamy. Szkoda, że nadal większość firm idzie na łatwiznę i wymyśla bardzo proste, niezapadające w pamięć reklamy.
OdpowiedzUsuńFaktycznie, teraz ciężko trafić na reklamę, która zapadałaby w pamięć. Jeśli już oglądam coś w tv i jest czas na reklamy, to raczej zwracam uwagę na wszelkiego rodzaju wpadki i bezsensowne teksty, bo niestety ale pomysłów na fajne przedstawienie produktów, to tam nie ma.
OdpowiedzUsuń